2019. Augusztus 22. Menyhért, Mirjam

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Vagyongazdálkodás
   Panoráma

Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
Szociális ellátási és Gyermekvédelmi Iroda
Az iroda jogszabályokban meghatározott, a Közgyűlés, valamint a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó, pénzbeli és természetbeni szociális és gyermekvédelmi ellátásokkal kapcsolatban az alábbi feladatokat látja el:
 
3.6.1. jogszabályban meghatározott szociális támogatással kapcsolatos eljárások lefolytatása,
3.6.2. gyermekvédelmi támogatások nyújtásával kapcsolatos eljárások lefolytatása,
3.6.3. környezettanulmányok készítése, adatszolgáltatások más szervek, hatóságok megkeresésére,
3.6.4. a „Bursa Hungarica” ösztöndíj pályázattal kapcsolatos feladatok ellátása,
3.6.5. a szociális és gyermekvédelmi állami támogatás igénylésének szakmai előkészítése,
3.6.6. kapcsolattartás a Fejér Megyei Kormányhivatal illetékes szervezeti egységeivel, szakigazgatási szerveivel, a családsegítés, házi segítségnyújtás, jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, gyermekjóléti szolgáltatása alapellátást/alapszolgáltatásokat ellátó intézménnyel, a Kríziskezelő Központtal, az Egyesített Szociális Intézménnyel, a Humán Szolgáltató Intézettel, a Frím Jakab Képességfejlesztő Szakosított Otthonnal, valamint a szociális területen működő civil és karitatív szervezetekkel,
3.6.7. a tevékenységi körébe tartozó önkormányzati rendelettervezetek, koncepciók elkészítése, az érdekvédelmi szervezetek véleményének kikérése,
3.6.8. az iroda tevékenységi körébe tartozó információknak az Önkormányzat portálján való megjelenéséről, az információk naprakészen tartásáról való gondoskodás,
3.6.9. az irodához tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettségvállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
3.6.10. az irodához tartozó feladatok körében kötött szerződések szakmai ellenőrzése, a Gazdasági Igazgatóság bevonásával pénzügyi ellenőrzése
3.6.11. az iroda tevékenységi körébe tartozó lakossági bejelentések kivizsgálása, gondoskodás a szükséges intézkedések megtételéről,
3.6.12. az iroda tevékenységi körébe tartozó pályázati lehetőségek figyelemmel kísérése, közreműködés a pályázatok elkészítésében, végrehajtásában,
3.6.13. az iroda tevékenységi körébe tartozó ügyekben közgyűlési, bizottsági előterjesztések készítése, a közgyűlési, bizottsági döntések végrehajtása,
3.6.14. együttműködés a tevékenységébe tartozó feladatok körében a Hivatal más irodáival,
3.6.15. ágazati statisztikák készítése, jogszabályban előírt adatszolgáltatások, jelentések elkészítése.
 
 

Az iroda vezetője: Kincses Zsolt Dávid

Városház tér 1. fsz. 10.
Titkárság fax:
  (22) 537-159 „ Csak fax fogadására alkalmas, telefonként nem funkcionál!!  
 

          Ügyintézők telefonos és e-mail  elérhetősége

 

Jeltolmácsjeltolmacs.jpg  
 

  

 
 
 

RENDELETEK 

 

59/2013. (XII.17.) önkormányzati rendelete

a pénzbeli és természetben nyújtott szociális-, család- és gyermekvédelmi ellátások biztosításának szabályairól

 

 

 

 Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése
3/2005. (II.22. ) számú rendelete
a személyes gondoskodást nyújtó ellátásokról, azok  igénybevételéről, valamint a fizetendő térítési díjakról

(egységes szerkezetben)

 

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése
48/2010. (XII.14. ) számú rendelete
az önkormányzat tulajdonában lévő lakások  és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletéről és eligebetíséről 

 
jogszabálykereső:

 http://www.magyarorszag.hu/kereses/jogszabalykereso

 

Kérelmi lapok, formanyomtatványok                           

              

       


Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása




Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés
Bejelentkezés az ügyfélkapun keresztül


Hírek